Powered By Blogger

петък, 5 октомври 2007 г.

...

Днес съм тук, защото ми писна. Защото две седмици живях в пълна дезинформация относно стачките. Търсих във вестници, списания, по интернет и на хиляди места, но никой не благоволи да каже нищо. По новините слушам двайсет минути за пияни шофьори, а за учителските протести- по минута-две. Искам да кажа на господин вълчев и останалите, че по този начин няма да спрете никого. Днес съм тук, за да подкрепя учителите си, независимо, че медиите се опитват да ни хвърлят прах в очите. Няма да стане. Въпреки тактиката „разделяй и владей”, с която действат в момента министрите, няма да успеете да настроите учениците срещу преподавателите им. Защото ние знаем истината, която не може да бъде прикрита, изкривена, премълчана. Ние сме по половин ден с тези хора в класните стаи и по-добре от всеки друг виждаме тяхната отдаденост, тяхната грижа. Понякога те са хората, на чието рамо ще се разплачем, от които ще потърсим помощ и напътствие. Това са нашите учители, превърнали се в част от семейството. Това са хората, стоящи до един-два през нощта да проверяват контролни и класни, само и само да задоволят нетърпението ни да видим резултатите си. А резултатите ги вижда цяла европа, където непрекъснато емигрират наши учени, професори, лекари. Господин Вълчев, имам една новина за Вас- отличниците но олимпиадите, учените, професорите, лекарите са тръгнали от училище. Както и Вие самият между другото. Така че престанете да купувате медиите да не пускат новини за стачките- българските ученици не са толкова тъпи. Днес ние сме тук и сме искрени в подкрепата си, за разлика от Вашите лицемерни усмивки пред камерите. И така ще е докрая!!!! Достоен труд, достойни хора, достойно заплащане!!

2 коментара:

magi каза...

По-добре нямаше как да го кажеш. Въпреки че цялата врява със стачките поутихна, думите ти са все още актуални. Аз самата просто се чудех на арогантността на въпросния Вълчев.
Бюджетът стига за 50 процента увеличения на тлъстите депутатски заплати, а не стига за 100 -процентово на скромните учителски 300 лв... Не го разбирам това.
Направо ми става лошо от положението. А на изборите какво беше ...леле, мале...С мойте идеалистически възгледи не съм вярвала, че трябва да си платиш, за да те изберат.

Milva113 каза...

Аз го написах това още през първата седмица на стачките... но сега като гледам колко смачкани и унижени са учителите ми идва да псувам наред... явно и аз съм идеалистка, щом вярвах, че този протест може да успее поне на 40%... Колкото до изборите- там вече нещата са потресаващи и никак не съм учудена... Скапана държава