Powered By Blogger

събота, 29 декември 2007 г.

...

Колко пъти ти бе ми посоката
и времето, начинът, мястото.
Колко пъти скръбта ми, дълбоката
ти превръщаше в облак от щастие.

Колко пъти създаваше замъци
и сърцето ми скитник прибираше.
Колко пъти изгасяше пламъци,
вместо мен в тъмнината умираше

Колко пъти опитаха някои
да внушават нелепи съмнения
и с лица по-студени от статуи
ми шептяха безброй обвинения.

Всеки път аз ги гонех ядосана,
Но веднъж ненадейно поддадох се
и отрекох в душата си, Истино,
че те има, че всъщност познавам те.

Оттогава все търся посоката
и в безбройни пътеки оплетох се
и разбрах от скръбта си, дълбоката,
че от себе си всъщност отрекох се.

2 коментара:

Анонимен каза...

ее, сладка, това е супер.. направо ми се разтапя сърцето.. аз поствах едно мое във форума, но гледам, че там явно никой вече не влиза..

това твоето просто не мога да го опиша с думи.. всеки път вече ти казвам, че това ти е най-доброто, и сега ще ти го кажа пак..

цунки.. светла..

Milva113 каза...

О, много благодаря, съкровище! Радвам се, че ти харесва:) От два месеца не бях писала... това ми е първото...

ПП. Дай ми твоя блог да го сложа при останалите връзки