Powered By Blogger

петък, 22 юни 2007 г.

първата и втората

Имах ги и двете. Първата я имах за толкова малко време, но ми донесе безумна радост. Първата ми даде вярата в чудеса, даде ми очи да видя приказката в живота си, даде ми самата приказка. Първата ми върна силите, които бях загубила в сражения с яростта на света. Първата ме водеше към мен самата, към тихото откровение за душата ми... Втората ме връхлетя мълниеносно и нямах време да се скрия, да избягам, да я отхвърля. Втората не ми даде право на избор. Тя се настани в живота ми мигновено и без да почука. Втората срути основите на приказката. Втората ме изправи пред кошмарите и най-дълбоко прикриваните ми страхове се сбъднаха. Втората не ме запозна с мен и душата ми, а със света и с гнева, от който бях спасена макар и за кратко.
Имах ги и двете. Имах любовта ти за няколко мига. Имам и смъртта ти. Завинаги.

Няма коментари: